VILKÅR OG BETINGELSER
DEFINITIONER
Artikel 1.
I disse generelle vilkår og betingelser forstås "kunde" den fysiske eller juridiske person, der arbejder med TOTALPROTEX BV. indgår en aftale, som disse generelle vilkår og betingelser er erklæret gældende for.
ENTREPRENØRENS IDENTITET
Artikel 2.
TOTALPROTEX BV.
Postadresse:Lobroec 225673 BA NuenenHollandDette er en webshop uden besøgsadresse.
COC: 63943905
Moms: NL855462826B01
IBAN: NL16 ABNA 0474 8522 29
ANVENDELIGHED
Artikel 3.
Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra TOTALPROTEX BV. og på enhver fjernkontrakt indgået mellem TOTALPROTEX BV. og kunde.
TILBUDDET
Artikel 4.
Tilbuddet indeholder en komplet og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter. Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er underlagt betingelser, vil dette blive udtrykkeligt angivet i tilbuddet. Åbenlyse fejl eller fejl i tilbuddet er ikke bindende for TOTALPROTEX BV.
AFTALEN
Artikel 5.
Hvis du afgiver en ordre, tilføjer vi alle nødvendige oplysninger og data til ordren. Du finder også de fleste oplysninger på hjemmesiden. Ved hver ordre modtager du en bekræftelse via e-mail.
TOTALPROTEX BV. sikrer, at hjemmesiden er sikker, og at data håndteres sikkert.
TILBAGEHOLDELSESRET
Artikel 6.
Med et privat online køb af produkter har du mulighed for at opløse aftalen uden at give nogen grund i løbet af fjorten dage. Denne periode starter på dagen for modtagelse af produktet. I denne periode skal du håndtere produktet og emballagen med forsigtighed. Du må kun pakke produktet ud i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om du vil beholde produktet. Hvis du ønsker at annullere dit køb, kan du returnere produktet med alt leveret tilbehør og i dets originale stand og emballage i overensstemmelse med de instruktioner, der er leveret af os. Du kan anmode om dette via info@totalprotex.dk.
FORPLIGTELSER I BETRAGTNINGSPERIODEN
Artikel 7.
I afkølingsperioden kan kunden pakke ud eller bruge produktet som i en butik. Hvis du bruger produktet på en sådan måde, at det ikke længere er i 'butikstilstand', er vi tvunget til at opkræve et skadesbeløb.
FORSENDELSESOMKOSTNINGER I TILFÆLDE AFTAGELSE
Artikel 8.
TOTALPROTEX BV. tager sig af returomkostningerne i følgende tilfælde:
- Forkert eller ufuldstændig levering
- Det bestilte produkt er defekt straks efter levering
- Det bestilte produkt er blevet defekt 6 måneder eller mere efter levering
I følgende tilfælde afholdes returomkostningerne af kunden:
- Afbestilling efter forsendelse
- Det bestilte produkt blev defekt 6 måneder eller mere efter levering
FORPLIGTELSER VED TOTALPROTEX BV. I tilfælde af tilbagetrækning
Artikel 9.
Hvis kunden har ret til refusion af hele eller delvise købsbeløb, vil vi forsøge at arrangere dette inden for 5 til 10 arbejdsdage, senest inden for 14 dage. Dette afhænger af, om de angivne kontooplysninger er korrekte. Ansvaret for korrekt indtastning af kontooplysninger ligger hos kunden.
EKSKLUSION TILBAGEHOLDELSESRET
Artikel 10.
Et antal produkter kan ikke returneres:
- Produkter hvor forseglingen er brudt eller emballagen er åbnet
- Produkter installeret eller registreret
- Forbrugsstoffer, hvis emballage er åbnet
- Indløste eller udfyldte kuponer eller kuponer
- Genstande, hvis emballage er åbnet, og som ikke kan udskiftes af hygiejniske årsager, såsom "ørepropper".
PRISER
Artikel 11.
Alle nævnte priser er eksklusive moms og forsendelsesomkostninger.
OVERENSSTEMMELSE OG GARANTI
Artikel 12.
Se artikel 4.
TOTALPROTEX B.V. garanterer, at produkterne opfylder specifikationerne i tilbuddet og rimelige krav til pålidelighed og brugervenlighed.
Juridiske bestemmelser gælder for garanti.
LEVERING OG UDFØRELSE
Artikel 13.
TOTALPROTEX BV. vil håndtere leveringen omhyggeligt.
Vi leverer normalt inden for 3 til 4 arbejdsdage. Hvis et produkt er beskadiget eller mistet inden det ankommer til kunden, er det TOTALPROTEX BV. ansvar.
BETALING
Artikel 14.
Efter modtagelse af betaling behandles ordren med det samme.
Er der noget galt i betalingsoplysningerne? Kontakt vores kundeservice.
KLAGEPROCEDURE
Artikel 15.
Hvis der er en klage, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Beskriv problemet så tydeligt som muligt, så vi kan hjælpe dig så godt vi kan.
Du modtager et svar fra os inden for 2 arbejdsdage. Vi hjælper dig med det samme, eller vi vil angive, hvor lang tid der er behov for at løse klagen.
TVISTER
Artikel 16.
Alle vores aftaler, som disse generelle vilkår gælder for, er udelukkende underlagt hollandsk lov.